RSS

Learning …

03 Aug

Сайн байна уу? Би жаахаан танилцуулга маягийн юм хийх гэсэн юм. Миний блог дээр доорх зураг дээрх улаан дотор байгаа бүлэгүүд үүссэн байгаа ба эдгээр нь ямар учиртай вэ гэвэл….

Active – Миний зав чөлөөгөөрөө сулдаж байгаа зүйлс
Pending – Дараа нь судлахаар төлөвлөж буй зүйлс
Finished – Судлаж дууссан зүйлс

гэх мэт агуулгатай байх юм. Би тийм ч мундаг биш ч миний хийсэн, ойлгосон зүйлсийнхээ талаар бичсэнээс та бүхэн надтай хамт судлан санал, бодол, шүүмж ээ харамгүй бичин хамтран суралцах болов уу гэж итгэж байна …

 
Leave a comment

Posted by on August 3, 2009 in Learner, My

 

Leave a Reply

 
