RSS

Би …

30 Oct

Сайн байна уу?

Миний блог-оор ордогт, орж ирсэнд баярллаа. Хэрэгтэй хэрэггүй юм л энэ дээр их байгаа байх. Боломж чадал байдал хэрэгтэй зүйл тавихыг л хичээдэг би… гэхдээ би төгс аймар амьтан биш дээ. бас та бүхэн зөвхөн зааж сургах гэж энэ блогыг нээсэнгүй. Мэдсэн жаахан юм аа та бүхэнтэй хуваалцаж бас туслая гэж нээсэн билээ. Намайг та гэж дуудаад яахын хэхэ bokhoo – гэхэд болно. Би бас тийм ч их туршлагатай биш ээ. Дөнгөж 2008 онд КТМС-ийн програм хангамжын анги төгссөн. Өөрийн энэ блогоороо мэдлэгээ хуваалцаж цаашид улам их суралцах л зорилготой…. Тиймээс та бүхний зарим асуултад хариулж чадахгүй байгаа нь цөөнгүй билээ. Гэхдээ мэдэхгүй ч судалж байгаад мэдээ тавихыг хичээдэг шүү. та бүхэн ч бас миний алдаа оноог залруулж, засаж сайшааж байх биз ээ…..

Блог дээр зарим нэг коммет уншихад блогийн мэдээг уншаангүй мэт санагдахын. анхаарч блогийн мэдээг үзээрэй. Блогийн доод хөлд Older Posts>> гэсэн линк байгааг анхаарна уу. Мөн архив үзнэ үү .. Баярллаа..

 
Leave a comment

Posted by on October 30, 2008 in My

 

Leave a Reply

 
